Невизначеність, припущеннями та всім зрозумілі речі

Кожен проект має свій рівень невизначеності, свої припущення та час від часу вимоги які мають бути реалізовані тому що це всім зрозумілі речі. Кожна з цих компонент створює у проекті хаос у межах – кожний раз випробуючи на міцність обсяг роботи, час та витрати проекту. Що ми можемо робити з цим? Керувати!

Дуже важливо записувати відомі речі. Якщо ви домовились про певні припущення – запишіть їх. Якщо ви знаєте місця невизначеності – запишіть їх. Якщо ви бачите вимоги і по нім є питання – запишіть їх. Якщо ви вважаєте що є загальні вимоги які всі розуміють – запишіть їх.

Чому потрібно записувати:

  • Вони мають більше шансів стати відомими всім в команді – а це більше злагоджених дій, зниження конфліктів різного розуміння речей
  • До них потрібно повертатись, переглядати, планувати певні дії, оновлювати, додавати задачі, конвертувати у інші види записів проекту (вимоги, фічі)

Як записувати? Бажано не складати такі речі у пошту, добре якщо ви маєте спеціальний документ. Але краще за все крім офіційних папірців мати такі речі перед очами при оперативному керуванні проектом. Тобто записувати у беклозі. Ви можете обрати простий спосіб – використовувати Issue / Challenges як базовий елемент для всіх видів невизначеності. Якщо додати теги – ви зможете відмічати певні типи невизначеності.

Що з цим робити?

  • Додайте до процесів планування обов’язковий крок перегляду невизначеності
  • Керуйте життєвим циклом питань – чи питання це, чи маємо ми на них відповісти, хто та коли, яка вартість відповіді, що потрібно зробити
  • Контролюйте припущення – чи дійсні вони наразі
  • Будь-які появи само-собою-зрозумілих речей трансформуйте у записи вимог

Тому, любі хлопчики та дівчата, не ховайтесь від невизначеності та складних питань. Не робіть як це робить цей чудовий страус від  Moshkovsky_art

Залишити відповідь