
Серед типів work item у Azure DevOps тип Issue використовується не дуже часто. Нажаль. А це дуже та дуже корисний тип work item. Чи варто вам приділяти більше уваги Issues? Безперечно!
Для чого потрібно використовувати Issue:
- Проблемні питання взагалі по проекту
- Питання до … – будь-кого! Консультації, уточнення …
- Питання щодо конкретних вимог – створіть підпорядкований до вимог Issue
- Можливі дефекти – все що вважають дефектами зацікавлені особи або інші члени команди (не QA)
- Запити на зміни
- Припущення – дуже важливо записати ключові припущення у проекті.
Чому потрібно використовувати Issue? Все що наведено вище – це корисні речі. Тому записуйте та керуйте Issues задля того, щоб:
- Не втратити цінність, капіталізувати
- Проінформувати того до кого адресований запит
- Контролювати витрати часу
- Легко конвертувати Issue у задачу, дефект, нові вимоги
Чому члени команди, а особливо менеджмент, не дуже люблять Issues:
- Це сприймається як негатив.
- Це сприймається як проблеми у проекті
- Люди не дуже полюбляють писати про проблеми
- Люди не дуже полюбляють писати про власну некомпетентність і фіксувати публічно те що вони не знають
- Люди не люблять документувати – не тільки вимоги!
- Люди звикли до інших способів комунікацій – зателефонувати, запитати у чаті, спіймати біля кавомашини
Варто перебороти цю купу стереотипів – домовитись про корисність, про чесність, про відкритість у команді. Наявність та системність роботи з Issue у команді свідчать про дуже високий рівень культури команди – розвинуту довіру та відкритість.
PS Завжди усміхнений менеджер проекту – бо у нього нема ніколи Issues! Тому з часом йому потрібні певні механічні гаджети для підтримки усміхненого зовнішнього вигляду 😉 Дякую за шедевр https://www.facebook.com/Moshkovsky.art