Корисні Issues

Завжди усміхнений менеджер проекту

Серед типів work item у Azure DevOps тип Issue використовується не дуже часто. Нажаль. А це дуже та дуже корисний тип work item. Чи варто вам приділяти більше уваги Issues? Безперечно!

Для чого потрібно використовувати Issue:

  • Проблемні питання взагалі по проекту
  • Питання до … – будь-кого! Консультації, уточнення …
  • Питання щодо конкретних вимог – створіть підпорядкований до вимог Issue
  • Можливі дефекти – все що вважають дефектами зацікавлені особи або інші члени команди (не QA)
  • Запити на зміни
  • Припущення – дуже важливо записати ключові припущення у проекті.

Чому потрібно використовувати Issue? Все що наведено вище – це корисні речі. Тому записуйте та керуйте Issues задля того, щоб:

  • Не втратити цінність, капіталізувати
  • Проінформувати того до кого адресований запит
  • Контролювати витрати часу
  • Легко конвертувати Issue у задачу, дефект, нові вимоги

Чому члени команди, а особливо менеджмент, не дуже люблять Issues:

  • Це сприймається як негатив.
  • Це сприймається як проблеми у проекті
  • Люди не дуже полюбляють писати про проблеми
  • Люди не дуже полюбляють писати про власну некомпетентність і фіксувати публічно те що вони не знають
  • Люди не люблять документувати – не тільки вимоги!
  • Люди звикли до інших способів комунікацій – зателефонувати, запитати у чаті, спіймати біля кавомашини

Варто перебороти цю купу стереотипів – домовитись про корисність, про чесність, про відкритість у команді. Наявність та системність роботи з Issue у команді свідчать про дуже високий рівень культури команди – розвинуту довіру та відкритість.

PS Завжди усміхнений менеджер проекту – бо у нього нема ніколи Issues! Тому з часом йому потрібні певні механічні гаджети для підтримки усміхненого зовнішнього вигляду 😉 Дякую за шедевр https://www.facebook.com/Moshkovsky.art

Залишити відповідь